Sayfalar

Laleli tunus işi patik başladım


13 yorum:

  1. başlıgı okumadan bu ne kadar güzel birşey diye düşündüm merak ediyorum bitmişini

    YanıtlaSil
  2. ellerıne sağlık ben 4 çıft yaptım bloğumda var resımlerı..

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık renkler harika olmuş canım

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim ciğdemcim mutlu oldum beğenmene akşama kadar bitirmeye calışıcam.

    teşekkür ederim sudenaz kardeşim senin ördüklerinede şimdi bakmaya giderim görmemiştim gözümden kactı demekki kusuruma bakma.

    sağolasın zeynep öğretmenim senin ördüklerinde çkk güzeller.

    YanıtlaSil
  5. FRUMOS
    CUM SE FACE??
    CU CE??
    TE ROG
    PUNE PE BLOG ___ACE ??CROSETA??
    NU VAD
    PORT OCHELARI
    MARI

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş güle güle giyin..

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim yasmin hanımcım.bu arada hoşgeldiniz bloguma mutlu oldum sizleride görmekten.

    YanıtlaSil
  8. cok güzel olmus patiginiz cok begendim arkadasim bende ördüm tabaninda zorlandim sag taraftaki tabanda kesme islemini yapamiyorum sag taraf cok güzel oluyor bana ins yardimci olursun arkadasim ALLAH razi olsun a.e.o

    YanıtlaSil
  9. patik çok güzel yaptım ama tabanı yapamıyom lütfen tabanı anlatır mısınız şimdiden tşkler

    YanıtlaSil
  10. canım benim bu patiğin tabanını bi arkadaşım daha istemişti o dönem çokk yoğundum cvp veremedim en kısa zamanda yayınlarım inşlh bi aksilik çıkmazsa bizim foruma üye olup gelirseniz bi çokk konuda yardımcı oluruz burdaki bütün modelerin açıklaması var orda üyelik üçretsiz ayrıca bi aile gibiyiz cekincek bişey yok canımcım aramıza katılmanı çkk isterim orda ne sitersen hemen yardımcı oluyo arkadaşlarım yada ben bekliyorum canım seni

    YanıtlaSil
  11. maaşaallah çok güzel örmüşsünüz.

    YanıtlaSil
  12. çok güzel olmuş emeğe maaşallah

    YanıtlaSil

Rabbim, Gözlerimden Sevgiyle Bakan Işıkları Eksik Etme, Hayırları Görmeyi ve Her Yaratılanı SENDEN Dolayı Sevmeyi Nasip Et..

 

BLOG designed by