Sayfalar

sarı papatyalı lifin açıklaması










değerli arkadaşlarım yorumcu kardeşlerim istediğiniz lifin açıklamasını yayınladım umarım anlaşılır olmuşdur takıldığınız yer olursa yorum yazmanız yeterli yardıma hazırım.resimde kıvrılmış gibi duruyo fakat düzeliyo bittiğinde eğer sizinkilerde öyle olursa sorun etmeyin her sırada mutlaka 10 kere artırın ben her parcanın içinde artırdım.canlarım istemiş olduğunuz diğer lifide hemen yarın sabah eklicem postlar karışmasın haberiniz olsun diye peş peşe eklemedim kolay gelsin hepinize.hakkım gectiyse hepinize hakkım helal olsun.liflerinizi iyi günlerde kullanın hayırlı çeyizler olsun.

21 yorum:

  1. Salut,

    Quel travail spectaculaire! vraiment beau.
    Amitiés.Celeste

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim değerli yorumların için canımcım eksik olmayın sağolun.

    YanıtlaSil
  3. harika olmuş yurdagülüm, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. harikasın sen ellerine sağlık. battaniye motifinide unutma:) bugün bir arkadaşımla seni konuştum yayınlayacak yakında ipim hazır fırsat buldukça öreceğim diye:))

    sevgiler canım

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bir lif modeli canım ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim canlarım beğenmenize mutlu oldum.

    canlarım bu sabah siğer acıklmayı eklicekdim lif modelini ama bugün günümüz var evde mama yapıp gittiğimiz eve götürüyoruz teleşem vardı yapamadım ilk fırsatda eklerim.


    haticemm senin isteğinide yerine getircem bacım unuturmuyum hepsi aklımda teee gecen sene tunusişi patiğin açıklamasını isteyen bi kardeşim vardı yardımcı olamamışdım hiçç aklımdan çıkmadı fakat hiçde alime alıp örmedim yoksa açıklama yapmak zor değil.

    YanıtlaSil
  7. Yurdagül'cüm sağol canım en yakın zamanda ben de öreceğim.

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık Yurdagül hanım

    YanıtlaSil
  9. çok güzel bir lif açıklaması içine teşekkür ederim yuragül hanım ellerinize,emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. teşekkür ederim,samyeli hocam,busecim,burcucum.

    kolay gelsin samyelim takıldıın yer olursa yarımda hazırım canısım

    YanıtlaSil

Rabbim, Gözlerimden Sevgiyle Bakan Işıkları Eksik Etme, Hayırları Görmeyi ve Her Yaratılanı SENDEN Dolayı Sevmeyi Nasip Et..

 

BLOG designed by