Sayfalar

uğur böceğini açıklamaya çalışdım









Değerli arkadaşlarım,kardeşlerim sizleri uzunn bi zamandır bekletdim kusuruma bakmayın yeni başlarımda öyle tarif ederim diye bekletdim fakat şuanda örmeye hiçç zamanım yok anca ani bi sipariş olursa o zaman örebilir:)-


Malzeme: 1 kg kırmızı ip,600 gr beyaz ip sakallı ipin kalın olanından,üstündeki puantiyeleri için 100 er gramlık pırıltılı ip her ilde varmıdır bilmiyorum şiş numarsı 7 benim paspasım 75x75 ebadında siz daha büyük örmek isterseniz ipinizi ona göre fazla alırsınız.

Açıklama: öncelikle 50 ilmekle başladım horoşa örgü tekniyle işaret ettim yerlere iyi dikkat edin canlarım 5,6 sıra ördüm kuyruk kısmından ilmeklerimi kesmeye başladım her 2 sırada bi kesdim bazen her sırada kestiğimde oldu iyi dikkat edin baş kısmından olan yer kesilmicek orası düz yukarı çıkılcak 16 ilmek kalana kadar kesiyoruz 16 ilmek olunca ilmeklerimiz kapatıyoruz kırmızının bi kanadı bitmiş oluyo.

ben dikiş olmasın diye bitirdiğim parcadan ilmek kaldırdım başladığım noktaya geldim beyaz ipimi aldım elime 50 ilmek kaldırdım ortadaki şeriti yaptım 5 sıra ördüm kırmızı ipe geçdim 2. kanadı örmeye başladım yine 5,6 sıra ördüm aynen diğer kanatda olduğu gibi kesimler yaptım yine 16ilmek kalan kadar kesdim ve bitirdim böylelikle 2 tane kırmızı kanat bitmiş oldu.

şimdi baş kısmına geçdik ordada ilmek kaldırdım sayı olarak hafızamda yok ama 70 küsür ilmek vardı bu sefer her iki yandan 2 sırada bi ilmek kesdim bazen her sırada kestiğimde oldu 20,veye 25 ilmek olunca hepsini kesdim ve 2 kanat ve baş bitmiş oldu puantiyeleri de 10 ilmekle başladım her sırada bir ilmek artırdım 17 ilmek olunca bu sefer kesmeye başladım 10 ilmek kalınca hepsini birden kesdim ip tüğlü olduğu için şekil alması çkk kolay oluyo gözleride aynı ilmek sayısıyla ördüm.

dip not: ben eğer 2. paspasımı örersem beyaz yerini siyah olarak örcem gercek deki gibi uğur böceği olsun diye resimde ekledim sizler için fakat eklediğim resimdeki uğur böceğinin gözleri minik olmuş:)))

canlarım bu paspasada anlaşılacağı gibi dikiş iğnesi kullanılmadı herhangi başka bişey kullanmadım altına kaymasın diye bişey dikmedim kaymıyo zaten denedim.

kolay gelsin değerli canlarım bitirdiğinizde yorum yazarak paylaşırsanız çkk mutlu olurum takıldığınız yerde yardım alabilirsiniz elimden geldiğince her konuda yardım etmeye hazırım.

mail adresim y_yurdagul76@hotmail.com

fece adresimde bloğumda var en altlarda bana buralardan da ulaşabilirsiniz bire bir yardımcı olurum.

KOLAY GELSİN...

69 yorum:

  1. harika bi model:) paylasımınız için cok tesekkür ederim en kısa zamanda yapmayı planlıyorum:)

    YanıtlaSil
  2. kolay gelsinn ev kuşum canım arkadaşım takıldığınız yerde lütfen haber edin yardımcı olurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba anlattiniz sekilde görüyorum ama yuvarlanmiyor ve seklinde oluyor yardimci olur musunuz bahargokcesular face adresim bahargokcesular@hotmail.cim mail

      Sil
  3. anlatım için teşekkürler fotoğraf ayrıntılı anltımların çok iyi oluyor canım

    YanıtlaSil
  4. öyle güzel anlatmışsın ve fotoğraflamışsın ki yapasım geldi.Ellerine, emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim haticem ip sakallı olunca biraz zor oluyo ayrıntılıda açıklasam tüğden görünmüyo umarım yardımcı olabilmişimdir cici yorumuna çkk teşekkür ederim canısım.

    canımm noblesemm h.g nasılsın canısım yoğunlaşdık dikiş işine maşallah çkk marifetlisin canısım teşekkür ederim güzel yorumun beni motive ediyo eksik olma canımcım 3 günde ördüm basit bişey hiçç gözünü korkutmasın örmeni tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  6. harikaaa ellerine sağlık canım çok şirin olmuş.anlatımı içinde ayrıca teşekkürler...

    YanıtlaSil
  7. emeğine sağlık canım çok seviyorum senin bu paspası ama bende bunu örecek vakit yok yazık ki

    YanıtlaSil
  8. teşekkür ederim zeynebimm canım çkk basit 3 günde örülüy görüldüğü gibi değil banyonu değişdirceksin senin için bi değişiklik olur canım hazır olur elinde kullanırsın

    YanıtlaSil
  9. ellerine emeklerine sağlık canım sonunda herkesin beklediği beğendiği bu harika paspasıda açıklamışsın ağzına sağlık,ahh ahh bir şunada sıra gelseydi çok istiyordum örmeyi ama bakalım ne zaman nasip olucak sevgiler selamlar canım

    YanıtlaSil
  10. Harika bir anlatım olmuş paspasın kendiside zaten süper..ellerine emeğine sağlık arkadaşım sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Süpersiniz bende hep merak ediyordum nasıl yapılıyor diye..sanki fabrikasyon gibi görünüyor çok orjinal olmuş.ellerinize sağlık.teşekkür ederim tarif ettiğiniz için ;))

    YanıtlaSil
  12. canımsın Yurdagülüm,Allah razı olsun .çok sağol canısı.ağzına yüreğine sağlık olsun.paspas harika olmuş.ellerine sağlık.açıklama için de çok sağol yapmayı düşünüyorum, bakalım ne zaman sıra gelir.daha etolümü bitirmedim. :P foruma da giremiyorum sonunda dediğin gibi yapacağım galiba yeni kullanıcı adıyla üye olacağım sanırım.neyse çok öpüyorum arkadaşımı. bir ara bana telefonunu yaz.seninle telefonda da görüşmeyi isterim.En güzele emanet olun canım.kucak dolusu sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  13. canlarımm suzanım,marifet annecim,uğurböceğim,arzucum hepinize çkk teşekkür ederim cici yorumlarınıza çkk mutlu oldum yardımcı olabildimse ne mutlu bana elimden ne gelirse her zaman yardıma hazırım.

    arzumm canım cümlemizden ALLAH razı olsun tel:0 544 775 92 38 canım ne zaman istersen ara müsaitim

    hepinize sevgiler selamlar canımm arkadaşlarım.

    YanıtlaSil
  14. Nasıl güzel olmuş,bayıldım,ellerine sağlık Yurdagül Ablacım.Ben izlemede olduğum halde kumanda panelime düşmüyomuş senin yeni kayıtları şimdi görüyorum hepsini.Hepsi birbirinden güzeller,hepsi şahane.Ablacım cevabını buraya yazıyım dedim.Benim üst kısmı iki kat dikme sebebim temiz bir dikiş olsun diye idi.Yani normalde kumaşım sanayi makinaları ile dikilmesi gereken bir kumaş,likralı olduğu için de bizim ev makinalrı biraz açıyor,yaka düzgün olmassa diye öyle yaptım.Kalınsa kumaşın tek kat yap mutlaka,yoksa çok kaba olabilir.Yakayı ben bisiklet yaka gibi kestim,sonra biraz değişiklik katsın diye 5-6 cm kadar düz bir biçimde kestim.İki kat yaptığım için yineonu da o şekilde diktim,aklına takılan birşey olursa yine yardımcı olmaya çalışırım ablacım,kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
  15. canım kardeşimm çkk teşekkür ederim üst kısmı akşam bitti bugün etek yanını halledeceğim elimde hiç elbise model olmadığı için sırf abkarak kalıp çıkardım o yüzden geçikdim elbise var fakat yazlık uzun kışlık kısa elbisem yokdu inşl güzel bişey çıkacak ortaya akşam kumaşımın resmini çekeyim dedim saks mavisi gibi çıkdı oysa rengim isporta rengi bizim köyde susam çiçekleri olurdu tam o renk çkk tatlı inşlh diktiğimde güzel çıkar resmi şuan parcala halinda bisiklet yaka yaptım kumaş esnek olduğu için rahat geçdi başımdan çkk zevkliydi bu kumaş evi dağıtmadı kumaş artıklarıyla devamını dikmek istiyorum eğer güzel olursa canımcım her zaman beklerim bloğuma çkk sağol ilgin alakan beni çkkk mutlu etti:))-

    YanıtlaSil
  16. Öyle güzellikler yapmışsın ki Ablacım ben malesef kumanda panelime düşmediği için şimdi gördüm.Birçok kişide aynı sorunu yaşıyorum,neden böyle oldu bilmiyorum.Hatta izlemeyi bırakıp yeniden izlemye başlama yolunu denedim ama yine olmadı :( ben sık sık uğrarım artık sayfana,kocaman sevgiler,kolaylıklar olsun Ablacım..
    Bu arada eminim harika oluyordur elbise de.Bir de esnek kumaş kullanmak gerçekten büyük kolaylık sağlıyor.Fermuar falan derdi olmadan :)

    YanıtlaSil
  17. canım ayrıntılı açıklamalarından ötürü çok teşekkür ediyorum bende uzunzamandır arıyordum nasıl yapıldığını bi arkadaş sizin bloğunuzda olduğunu söyledi biraz önce inceledim gerçekten çok harika bir görüntü ellerinize sağlık yalnız anlamadığım bişey var hiç iğne kullanılmadı diye yazmışsınız ama o puantiyeler ve gözler nasıl tutturuldu açıklamanızı bekliyorum gerekli notlarımı aldım tarifle ilgili bittiğinde haber veririm inşallah bir aksilik çıkmazsa...allaha emanet olun inşallah..

    YanıtlaSil
  18. canımm şimdi gördüm yorumunuzu kusuruma bakmayın nolur.:( canımm buantiyeler tabiki ayrı ayru örülüp dikildi başka hiç bi yerinde dikiş yok kolay gelsin puantiyelerin içine elyaf koyamyı unutma canısım sende ALLAH a emanet ol arkadaşım çkk mutlu oldum sizlere yardımcı olabildimse ne mutlu bana dua almak çkk önemli benim için

    YanıtlaSil
  19. s.a yudagül hanım emeginize saglık uzun zamandır aradığım bir model ve tarifiydi teşekkür ederim denicem.

    YanıtlaSil
  20. kolay gelsin canımm takıldığınız yer olursa yorum borakın işiniz su gibi aksın canımm

    YanıtlaSil
  21. yurdagül hanım bebelker için olan hello kitili ve kurdaleli babet patikleriğnede bayldm bunları satıyormusunuz yoksa tarifini acıkladınızmı.çok fazla bilgisayardan anlamıyorum.bulamadım bu bilginizi

    YanıtlaSil
  22. canımm almak isteyen olursa satış yapıyorum ama açıklaam yaparak arkadaşlarıma yardımcı olmayıda çkk seviyorum aslında açıklamak istediğim birsürü işler var zaman kalmıyo isterseniz bebek için fikonklu patiği açıklarım

    YanıtlaSil
  23. Sa. çok sewinirim fakat emeğinize karşı saygısızlık yapmk istemem . bide bu ürünlerinizin genel fiyat Listesini nereden bulabilirim. çünki gerçekten çok fazLa pc den anLamıyorum . bu konuda yardımccı olursanz çokk sewinirim .

    YanıtlaSil
  24. ya gercekten ne kadar tesekkür etsem azdir, allah razi olsun diyorum, ne zamandir ariyorum bunu cok cok cok sagol eline, emegine saglik :))))

    YanıtlaSil
  25. cümlemizden ALLAH razı olsun canımm kolay gelsin umarım yardımcı olabilmişimdir takıldığınız yerde yorum bırakın

    YanıtlaSil
  26. TEŞ. EDERİM GÜZEL AÇIKLAMIŞSINIZ EN KISA ZAMANDA Bİ TANE DE BEN YAPMAK İSTİYORUM

    YanıtlaSil
  27. ben teşekkür ederim canım beğenmene mutlu oldum kolaylıklar diliyorum takıldığınız yer olursa yardımcı olurum zaman buldukca

    YanıtlaSil
  28. 100 e 110 ölçülerinde bir uğur böceği yapmak istiyorum ilk ilmek sayım kaç ile başlayım bir fikir werirmisiniz

    YanıtlaSil
  29. selamün aleyküm.ellerinize ve emeğinize sağlık. bende sakallı ipin uzun ve kalın olanından yolluk ördüm ama pişmanım.şu an kullanıyorum ama ipleri çok dökülüyor .bir akıl verirseniz sevinirim.emeğime çok üzüldüm. şu adresten bilgilendirirseniz sevinirim. varsaver2009@hotmail.com adresine cevap yazarsanız sevirim. allaha emanet olun.

    YanıtlaSil
  30. çok güzel ve kafa karıştırmayan bi anlatim olmuş teşekkürler.

    YanıtlaSil
  31. çok güzel bayıldım ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  32. çok begendim ellerinize sağlık, elimdeki örgülerim bitince hemen öreceğim,anlatım çok açıklayıcı teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  33. Her yerimi haroşa oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ewet cnm eger kucuk yapcaksan 40-45 ilmekle başla

      Sil
  34. canım ben yapamadm bana yardımcı olur msn

    YanıtlaSil
  35. Abla en kalin sakalli ipten mi yaptin

    YanıtlaSil
  36. uğur böceginin klozet üstünüde tarif edermisinin?

    YanıtlaSil
  37. benım seklı bır tuaf oldu sızden yardım ıstıyorum yapan varsa bana yardımcı olabılır mı

    YanıtlaSil
  38. benimkide ilk tuhaf olmustu ama sanırım yapan kişi yanlış tarif etmiş ben bi kanadı örerken 30 sıra filan ördüm sonra her iki yandan da kestim ve oldu sende böyle yap sadece tek yandan kesince sekil çıkmıyor yani yuvarlak olmuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl ördün tarif edrmısın

      Sil
    2. tarif ettığı gbı ordum sekılsız cıktı

      Sil
  39. evet bende örmeye başladım kanat tam düzgün çıkmıyor saçma bi şekil alıyor tam tarifi verseydi daha iyi olurdu

    YanıtlaSil
  40. Bu anlatım tam anlamıyla yanlış.Ben aynen sayılara uyarak yaptım bi şeye benzemedi

    YanıtlaSil
  41. teşekkürler,elinize emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  42. Bir türlü yuvarlandı vermeyi çok istiyorum yardım için teşekkür

    YanıtlaSil
  43. Yurdagül hanım 3kg ip aldım ve başladım ama yuvarlak kavis veremedim yardımcı olursanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
  44. Yurdagül hanim buraya koymuşsun ama her yapan yanlış yada eksik olmuş bu 50 ilmek kaldırma ne demek açıklarmısın

    YanıtlaSil
  45. 1 kg ip nedir? almamiz gereken ipi net soleseydiniz elimde bu kadar fazla ip kalmazdi.solediginiz miktar cok cok fazla!!!

    YanıtlaSil
  46. Cok guzel anlatmissiniz tesekkur ederim

    YanıtlaSil

Rabbim, Gözlerimden Sevgiyle Bakan Işıkları Eksik Etme, Hayırları Görmeyi ve Her Yaratılanı SENDEN Dolayı Sevmeyi Nasip Et..

 

BLOG designed by