Sayfalar

Fiyonklu patiğin açıklaması


İpimiz örenbayan dora canlarım kullandığım tığ nosu( 0) örgüde işin tığın noları çkk önemli yoksa ya büyük olur yada çkk dar olur giyinilcek bi hali kalmaz.

gelelim modelin başlangıcına özellikle resimleri iyi takip edin bende anlatma açıklama özürlülüğü var şimdiki verdğim açıklama 38 numara için 45 zincir çekiyoruz ilk 2 zinciri sık çek gerisini gevşek bırak üstüne birit gecerken sizi zorlamaz ayrıca örgünüz daha güzel durur toplu durmaz 45 zinicirimizi çekiyoruz hemen oraya zincirde dahil 5 kere batıyoruz aynı zincirin içine resimde belli ve 2li birit örüp başladığımz noktaya geliyoruz son zincir değilde ondan bi önceki zincirin içine 10 birit yapıyoruz aynı yere batarak eğer delik oluşmasını istemezseniz yapdığınız biritin içine batarak yapın daha sağlam olur yoksa orda kocamnn bi delik oluşuyo ve kullanışlı olmuyo patik. 10 birit bitince yine yolumuza devam ediyoruz başladığımız 5li biritin yanına geliyoruz kalan 5 biritide yapıyoruz ve 1.sıramız bitiyo.



2. sıramızda yarıya kadar sık iğne olarak ör diğer yarısını 2li birit ör önlerde artıma işlemini unutmayın
2. sıramız önemli cünkü önlerde artırma yapıyoruz okla işaret ettiğim yere 2 kere bat aynı işlemi 3 kere yapıyoruz topuk kısmına dokunma ne artırma olcak orda nede toplama

Bu şekilde 5 sıra örüyoruz 1.sıra hariç diğer sıralarda hep önde artırma olcak siyah rengimiz bitene kadar taban yani.eğer ayağınız geniş ise artırma işlemini 3 yerde değilde 4 yerde yapın.


kırmızıya başladığımız ilk sıra birit sayımız 106 olcak 110 kadar yolu var ama daha büyük olmaması lazım:))

bu modelde sık iğne değim teknik bu canlarım tığa ipi doluyoruz ama bi seferde çekiyoruz bu dolgun sık iğne oluyo danteldeki gibi olan sık iğne değil

benim ayaklarım ince ve uzun olduğu için bu sıra bana uygun siz örerken sık sık ayağınıza deneyin eğer bi yerde aksaklık olursa model kendini belli ediyo


Resim görüntüsü için kusuruma bakmayın ne yaptımsa cici poz vermedi bana şansınızdan canlarım.

Eğer biz başaramadık bunaldık derseniz hemen sipariş verebilirsiniz istediğiniz renklerde :)-

KOLAY GELSİN CANLARIM takıldığınız yer olursa mutlaka yorum bırakın yardımcı olurum..sevgiyle kalın bana dua edin canlarım hakkım geçtiyse helal olsun.

darısı kısa çorap patiğin başına elimde aslında sayılarını saymam lazım bide resim çekmem lazım eklicem bi ara.

Menekşem canım kardeşim umarım açıklayıcı olabilmişdir resimlerim eğer örmeyi başarırsan haber et çkk mutlu olurum olmazsa sen izine gelince örerim ben sana

menekşem kısaca açıklıyayım fiyonk yapılışını öncelikle 17 cm kurdelanı kes her iki ucuda çakmakla yak ve iki ucu bi et dik bu dikiş yerini tam alta getir ortala yani ve tam ordadan dikiş iğnesitle dik ve topla daha sora ensiz diğer kurdelayı beline dik resimli açıklamada yaparım bi ara sen ipini alana kadar tmm canısım

57 yorum:

  1. ellerine emeğine sağlık canım çok cici olmuş bunlarda

    YanıtlaSil
  2. ayyy abllacigim coooo tessekkür ederim beni kirmadin patigin yapilisini yayinladin cok iyisin sen ya.ablam benim sana sorum olacakti burda örenbayan markasi yok bugün türk exportuna gittim patik ipi almak icin sadece ayda diye bir marka vardi onunla örsem olurmu acaba?ayda markasini taniyormusun ablacigim?

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel anlatmışsın canım yüreğine ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. canım kardeşim ayda markasını duymuşdum bi arkadaşımdan eğer sağlamsa ör canısım hani tez yıpranmaz kolay gelsin tatlım.

    teşekkür ederim zeynebim,haticem menekşem cici yorumlarınız beni mutlu etti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesim bölümlerini anlayamdım net anlatırmısınız lütfen adım naz

      Sil
    2. Azaltmayi anlamadim yardimci olursaniz sevinirim emeginize saglik

      Sil
  5. ellerine emeklerine sağlık bacım harikasın benimde soracağım yerler vardı sıkıntılarının geçmesini bekliyordum

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim canlarım ALLAH razı olsun hepinizden kolay gelsin renkgarenk örün bacılarım kardeşlerim örmesi zevkli hele bide fiyonkunu dikince çkkk cici oluyo heves geliyo insana acaba falan renkden nasıl olurki diyosun hemen başka bi renkden başlıyorum:)))

    YanıtlaSil
  7. Eline sağlık canım çok şık olmuş:))

    YanıtlaSil
  8. emeginize saglik cok guzel aciklayiciolmus

    YanıtlaSil
  9. teşekkür ederim samyelim,dilekcim yardımcı olabildimse ne mutlu bana

    YanıtlaSil
  10. canım benım her zamankı ğıbı paylaşımların çok ğüzel yürdağütlcüm emeklerıne sağlık arkadaşım...))

    YanıtlaSil
  11. teşekkür ederim fatmacım beğenemene mutlu oldum

    YanıtlaSil
  12. canımcım maşallah senın ördüklerın beğenılmıycek ğıbı değıl çok şey kattın bana saol yürdağülüm allah ışını rast ğetısın)))

    YanıtlaSil
  13. ablam ben nasib olursa cuma günü gidip ipmi tigimi alayim hemencecik baslayayim patige.ablam bende biraz yüzsüz oldum ama sana yine bir sey soracagim,fiyonku nasil yapip dikiyorsun patige kusuruma bakma seni hep mesgul ediyorum ama,hakkini helal et ablacigim.

    YanıtlaSil
  14. teşekkür ederim fatmacım canısım biribirimzden öğrencez ne mutlu banaki arkadaşlarıma bişeyler katabiliyorum işde ben o zaman mutlu oluyorum şuna çkk karşıyım model gizletmesine hani kapalı kapılarda özle mesajlarla model gönderiyolar biri birilerine bu ne bencillikdir yarabbim bu aklı bize ALLAH vermedimi neden katkımız olmasın o kadar çkk genç varki zamanını boşa geciriyo ellerinde bi telefon çırt çırt mesaj veya pc başında gereksiz işlerle meşgul bizim toplum değerleirimize gelenklerimizde örgü örmek var belki genç bi kardeşim tesadüfen bulcak bloğumu bişeyler öğrnmek isticek neden öğretici olmıyayımki inan bacım çkk kızıyorum model saklayanlara inan ben hiçç bi forumdaki açıklamadan yararlanarak bişey örmedim filizim orda bi yelek başlamışdım geri söktüm bitiremedim bile model bakmak yeterli benim için eğer ben onu örmek istyosam bi şekilde başlar örerim ama belki benim aklıma gelmeyen fikir diğer arkadaşımn aklına gelir model daha alımlı daha şık olur neden bunu kendime mâl edeyimki çkkk doluyum model kacıranlara:(((

    estahfurullah menekşem şimdi açıklarım canısım

    YanıtlaSil
  15. Piyasada HIRSIZLAR olmasa model kaçıran da olmaz değil mi...

    maibeyaz

    YanıtlaSil
  16. ablacigim ben alt tabani ördüm renkli ipe nasil gecildigini bir türlü yapamadim yardimci olursan sevinirim ablam.

    YanıtlaSil
  17. menekşem şimdi gördüm yorumunu umarım geç kalmamışımdır.

    canım alt tabını bitirdikden sora tabanın yüz kısmı senini yüzüne bakacak şekilde biritlerin arasından gecirerek birit yapacaksın resimde görünüyo açıkca aynı dikiş diker gibi eğer hala yapamazsan belirt resim cekeyim yine ahh canısım video çekmesini biliyorum ama nasıl ekledindiğini bilmiyorum öyle olsa bütün modeleri video ile açıklardım kolay gelsin

    YanıtlaSil
  18. ablacigim ben patigi beceremedim 38 numara diye basladim benimki oldu 34 numara moralim cok bozuldu hevesle basladim olmadi.

    YanıtlaSil
  19. morelini bozma menekşem zincir sayını fazla yap ooo bende ilk patiklere başladığımda bi türlü tutuduramzdım şimid her numarayı örüyorum tığın veye ipinden kaynaklanıyo senin ipin incedir

    YanıtlaSil
  20. ablacigim tigimi 0 numara aldim ipide örenbayan dora dükkanlari gezerek bulmustum.ablam alt tabanini örerken siki örmüsüm ondan olabilirmi birde renli ipe gecince her sirada 5-6 kesme yaptim seninki gibi güzel olmadi nerde hata yaptim acaba?

    YanıtlaSil
  21. ablacigim keske vidiolu yapip sitene koysan benim gibilerin cok isine yarayacak inan.

    YanıtlaSil
  22. canımm kardeşim pes etme evet sık tutmandan olabilir biraz eliniz gevşek bırak.

    renkli ipe gecdiğinde ilk 2,3 sıra kesem yapma kesme işlemini sadece patiğin önlerine gelince yap patiğin kanarında ve topuklarında kesme yapma kolay gelsin canısım video çekmesini biliyorumda buraya eklemesini bilmiyorum:(-

    YanıtlaSil
  23. ablacigim bir sorum daha olacak renkli ipe gecince patigin ic yüzü bana gelecek sekildemi örecegim.birde ablam hani birde basladigim yerden dolanakadar ayni yere geliyorumya orayi nasil yapmaliyim hani birinci sirayi bitirdim iinci siraya nasil gecilecek?ablacigim biraz basini agritacagim ama bu bacinin kusuruna bakma.

    YanıtlaSil
  24. hani patiğin düz kısmı varya anlaşılır bakınca o yüzsana bakacak 1.sırayı bitinice başladığın yere bat 1 zincir cek yoluna devam et geldiğinde o zincirinle birleşdirirsin canısım fecen varmı eklesene beni özelden yardımcı olayım sana bi gün ayarla bedne geleyim yarım edeyim canlı canlı çkk istiyorum bu patişden örmeni başaracaksın inşlh

    YanıtlaSil
  25. ablacigim benim fecem yok mahallesef.sen cok güzel anlatiyonda bende anlama kabiliyetsizligi var galiba ablam dün patigi söküp tekrar basladim bugünde nasip olursa renkli ipe gececegim.bitince olup olmadigini ben sana yazarim insallah.

    YanıtlaSil
  26. kolay gelsin canım kardeşim inşlhbu sefer olur merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  27. ablacigim nihayet patigin bir tanesi bitti seninki kadar güzel olmadi ama olsun belki ikincisinde belki elim acilir seninkiler kadar güzel olur insallah.ablam bugünde ikincisine baslayacagim.

    YanıtlaSil
  28. çkk sevindim canımm kardeşim kolay gelsin 2.patiğin emin ol çkkk güzel olcak.seni seviyorum canısım başardın bu ii çocuklar gibi mutluyum şimdi

    YanıtlaSil
  29. ablacigim hani önlerde kesme islemi yapiyoruzya dolanarak ayni yere geldigimizde önceki kestigimizin tekrar üstündenmi kesmemiz lazim birde kurdele alinca nasil dikildigini gösterirmisin ablam senide cok ugrastiriyorum ama hakkini helal et

    YanıtlaSil
  30. canımm kesme işlemin hersefrinde aynı hizda kesiyosun o zaman güzel duruyo kurdelayıda dikerken resimlim eklerim canısım hakkım geçtiyse helal olsun kardeşim yeterki sen ör patişlerini benimde elimde doluuuu işlerim var ara ara geliyorum bloğuma nasip olursa almanyaya patik göndercem bu fiyonklulardan tanesi 5 euro ya 10 tane göndercem yakın olsaydın bakardın yakından salı ördüğüme

    YanıtlaSil
  31. sagol ablacigim allah senden razi olsun cok iyisin cok marifetlisin sana yakin komsu olmayi inanki cok isterdim ablam sana kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  32. ablacigim kafani agritiyorum ama yine bir sorum daha olacak hani 5 örüp 1 kesiyoruzya toplamda ön kisimda 5 kesiyoruzya benimki 6.sirada kesdigim ilmeklerler bitti ayni hizada kesmistim cokta güzel duruyordu ne yapmaliyim simdi kesim yapmadanmi devam ediyim yoksa söküp tekrarmi örüyüm?

    YanıtlaSil
  33. canım benim güzel yüreklim cümlemizden ALLAH razı olsun sendende ALLAH razı olsun tatlım.ayağına giyindiğinde önlerden hoş duruyosa hiçç sökme canısım illa aynısı olması lazım değil kolay gelsin fiyonk işini halledebildinmi resimlerini çektirdim ekleme lazım üşengeçliden kaldı:(-

    YanıtlaSil
  34. ablacigim bir türlü siyah kudele bulamadim her renkden var siyah bulamadim buralarda her istedigin hemen bulunmuyor buldugumda alacagim.allaha emanet ol benim iyi yürekli yardim seven ablam.

    YanıtlaSil
  35. canımm kardeşim üzüldüm bulamadığına izine geldiğinde bol boll al ALLAH nasip ederse gelecek zaman tr ye bi liste yaparsın veya şimdiden yap şunu şunu alcam diye bende resmini çekdim fiyonk yapılışını eklemedim daha hep bi işim çıkıyo fırsat bulamadım:(- canımmm çkk teşekkür ederim yurdagül ablan kıyamaz sana ne zaman sorun olsa yaz tatlı kardeşim

    YanıtlaSil
  36. ablacigim belki benim gibi bir beceriksize rast gelmemissindir ben patigin birini iki kere söktüm bu seferde bol örmüsüm birisininde senin modelinden degisik oldu kafaya koydum bu modeli tam seninkiler gibi örecegim seninkiler cok güzel gözüküyor ablam yine sorum var sana her siradami 5 örüp 1 kesme olacak?

    YanıtlaSil
  37. estahfurullah menekşem yalnız değilsin:)- ama beceriksizliklden değil canısım mükemmeliyetcilikdn sen ve diğer canlarım en güzelini örmek istiyosunuz o yüzden.

    durmak yok elişine devamm canım ilk önce bu dediğin gibi 5 ör 1 kes daha sora istersen 6 ör bi kes fakat ayak numarnan göre yap ben genelde ayağıma deniyorum eğer küçük gibi olduysa diğer sırayı hiçç kesmiyorum ondan soraki sırda kesiyorum inşlh bu sefer güzel olcak kolay gelsin ablasının bitanesi daha ben fiyonkun açıklamsını eklemedim çkk uykusuzum gözlerim yanıyo sana cvp verip çıkıyorum uyanınca gelirim erken yattım ama alamadım uykumu dün çkk yoruldum misafirim vardı artı dışarıda işlerim vardı koşuşdurdum

    YanıtlaSil
  38. ablacigim allah sana güc kuvvet versin bereketli kazanclar nasibetsin.allah kolayliklar versin insallah ablam benim sorumda hic bitmiyor ama ne yapiyim cok samimisin cekinmeden sorulara devam ediyorum.ablacigim alt tabanini örerken bir püf noktasi varmi?basladigim yerden dolanarak ayni yere geldiginde devammi örmeliyim yani topuk kismina gelindiginde benim topuk kismi seninkiler gibi düz durmuyor neden olabilir bir hatami yapiyorum acaba?

    YanıtlaSil
  39. ablacigim birde benim patiklerin üst kismi dar oluyor neden olabilir acaba?

    YanıtlaSil
  40. canımm kardeşim bugün pazar olduğu için çkk kısıtlı gşrebildim internete dedğin gibi evet bi formülü var başladığımız yere daima bi zincir çek öyle devam et yada ben reim çekeyim daha iyi anlarsın.

    canısım üst kısmı dar oluyosa kesim yerleinde daha az kes mesela her sırada kesme ayağına dneyerek kes canısım lütfen hiçç sıkılmadan sorularını sor bi ara fiyonk yapımınıda eklerim çkk öpüyorum kolay gelsin

    YanıtlaSil
  41. coook tesekkür ederim bikmadan sorularima cevap verdigin icin allah senden razi olsun ablaaaam.

    YanıtlaSil
  42. menekşemm seni unutmuş değilim canım kardeşim yurdagül ablanın bugün önemli işleri var dua et bnim için canısım ihtiyacım var buna çkkk sevgiler selamlar canısım

    YanıtlaSil
  43. ablacigim inanki bugün aklima sen geldikce bol bol dua ettim sana allahim yar ve yardimcin olsun diye ablamin hakkin hayirlisi ne ise onu ver allahim dedim vede halada dua ediyorum ablam.

    YanıtlaSil
  44. aminn canım kardeşim ALLAH razı olsun mevlam ettiğiniz bütünn duaları kabul etsin ağzına yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  45. merhabalar ellerinize saglik cok güzel modelleriniz var ben fiyonklu patigi anlamadim aciklamasindan ilk defa yapiyorum yardimci olursaniz sevinirim siyah oldugu icin tabanini anlayamadim ön kismindan 10 tane artirdik tekrar geliste her 10 tanenin icinemi iki tane batipta arttirma yapiyoruz bir bunu birde kactane topluyoruz ba´na yazarsaniz cok sevinirim bu arada kandiliniz mübarek olsun ALLAH saglik sihat versin tesekkür ederim saygilarimla

    YanıtlaSil
  46. çeyizlik patik satışı yapmaktayım ilgilenen olursa yardımcı olurum mail atın

    YanıtlaSil

Rabbim, Gözlerimden Sevgiyle Bakan Işıkları Eksik Etme, Hayırları Görmeyi ve Her Yaratılanı SENDEN Dolayı Sevmeyi Nasip Et..

 

BLOG designed by