Sayfalar

Fırfırlı lifin yapılışı























14 yorum:

  1. yurdagülüm, tatlı dilli arkadaşım, yine harika lifler örmüş, ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
  2. COK ,COK GUZEL
    FOARTE FRUMOS ACEST MODEL
    MULTA SANATATE SI FERICIRE
    SENI SEVIORUM
    DIN ROMANIA CU DRAGOSTE

    MARI

    YanıtlaSil
  3. canım eline diline sağlık dün gece geldim ama canım çok sıkkındı malum ülkemizin gündemi yazamadan çıktım.
    çok güzel anlatmışsın sağol

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim noplessecim eksik olma canımcım sağol değerli yorumlarınza çokk mutlu oldum.

    teşekkür ederim maricim bende seni seiyorum canımcım.

    teşekkür ederim haticem çokk haklısın canımm hergün bi yere ateş düşüyo yavrular yetim kalıyolar artık yeter diyorum hergün hergün bu haberleri duymakdan içim daraldı çokk üzülüyorum hep ağlıyorum onlar için RABbim senin evlatlarınıda korusun bütünnnn askerlerimizi polislerimizi mevlam korusun ALLAH fırsat vermesin hainlere bu mübarek günde mevlaya havale ediyorum onları....

    YanıtlaSil
  5. ellerinize sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  6. Yurdagül hanım, bayıldım bu fırfırlı lifinize, tarifi için de teşekkürler, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim canımcım beğenmene mutlu oldum

    YanıtlaSil
  8. Bom dia, adorei seu trabalho, ficou muito bonito, obrigada pela sua visita, com carinho

    YanıtlaSil
  9. harika bir sayfanız war:)
    ellerinize sağlık bu güzel anlatımlarınız ve fotolar için...
    bende beklerimm sayfama...

    http://birtutamkekik.blogspot.com/
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. yurdagül hanım ellerinize sağlık maşallah çok güzel olmuş bu benim ilk yorumum çok beğendiğim için örneğini çıkardım teşekkür ederim ben SeVgİ

    YanıtlaSil
  11. teşekkür ederim sevgicim beğenmenize ve değerli yorumuuza mutlu oldum

    YanıtlaSil
  12. lifinizi çok beğendim ama bir türlü fırfırını yapamadım rica etsem fırfırını tam anlamıyla acıklarmısınız

    YanıtlaSil
  13. canım çokk teşekkür ederim beğenmenize mutlu oldum.şuan o kadar yoğunumki elime elişi almayı bırak kendimle bile ilgilenemiyorum çalışıyorum eve çkk yorgun geliyorum.resimlerde açıklama var biraz dikkat istiyo dondurma cubuğuna sarıp yaptım siz isterseniz farklı yapabilirsiniz kolayınıza nasıl gelirse çokk isterdim yardımcı olmayı nolur kusuruma bakmayın:(

    YanıtlaSil
  14. çok gzllllll saolun blog kurmak ucretlimi acaba?

    YanıtlaSil

Rabbim, Gözlerimden Sevgiyle Bakan Işıkları Eksik Etme, Hayırları Görmeyi ve Her Yaratılanı SENDEN Dolayı Sevmeyi Nasip Et..

 

BLOG designed by