Sayfalar

Fırfırlı lifim adını ben koydum:)))))

bitti çkk şükür benim lifimde azcık pilesi fazla olmuş:)))) ilk acemiliğim 2.si inşlh orjinali gibi cici olur.
Benimkide bittiğinde böyle olcak inşlh modelin aslı bu canlarım.


canlarım şimdide bu lifden örüyorum azcık kaldı bitmedi bende sabırsızlandım ekledim minik 6 tane kalpleri birleştiriyoruz daha sonra üstüne resimdeki gibi fırfır yapıyoruz.emekbahcemizde bu haftanın etkinliği buydu sevgili arkadaşım gül76 nın açıklalarıyla teşekkür ederim kendisine

8 yorum:

  1. yurdagülüm hiçbir yerde görmediğim lif modellerini dende görüyorum, becerikli arkadaşım.

    YanıtlaSil
  2. HARİKA BİŞEY OLMUŞ CANIM..ELLERİNE SAĞLIK..BEN BUGÜN FORUMADA ÜYE OLACAĞIM İNŞ.oRADA DA GÖRÜŞÜRÜZ..

    YanıtlaSil
  3. yurdagül ellerine sağlık canım çok güzel olmuş ben daha başlayamadım ve fırfırları beni çok düşündürüyor

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim canlarım değerli yorumlarınız beni çokk mutlu etti yorum yazan elleriniz dert görmesin.

    YanıtlaSil
  5. canım seninkilerde arkadaşlarımınkilerde harika olmuş ellerine emeklerine sağlık güzel bacım

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim haticem ALLAH razı olsun.

    YanıtlaSil
  7. lif çok güzel olmuş 6 kalp yaptıktan sonra birleştirme nasıl oluyor fırfırıda anladığım kadarıyla çubukla yapıyoruz

    YanıtlaSil

Rabbim, Gözlerimden Sevgiyle Bakan Işıkları Eksik Etme, Hayırları Görmeyi ve Her Yaratılanı SENDEN Dolayı Sevmeyi Nasip Et..

 

BLOG designed by