Sayfalar

Saç bandım bitti:))))

bandanam bitti canlarım nasıl olmuş?? ben çkkk beğendim ve 2.ye başladım komşu kızlarınada örcem cici cici takınsınlar hemde elimdeki iplerim boncuklarım bitmiş olur.canlarım belki hangi iple ördüğümü merak etmişsinizdir hani eskiden seccade işlerdik etamin ipi onunla ördüm naylon bi iple örseydim başımdan kayardı bu iple hiçç kaymıyo.örmek isteyenlere kolay gelsin.canlarım başlığı değiştim badana okuyomuş canlarım:))))


Arkadan görünüm düğmeli yaptım gayet şık ve kullanışlı oldu.
emekbahcemizde bugün başladık bu bandanaya akşama biter geç saatlerde de olsa eklerim.Malesef kokoş bi kızım yok kendime örüyorum teseddürlüyüm fakat arkadaş ortamında acılıyoruz kendime uygun renklerle örüyorum.

19 yorum:

  1. Çok hoş :) eminim sana da çok yakışacaktır..
    Ellerine sağlık ve güle güle kullan :)
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım örneği çok hoşmuş şile bezi bluzlerin yakasına da çok yakışır bu. sevgiler

    YanıtlaSil
  3. güzelmiş ellerine sağlık bende mi yapsam acaba gerçi ben tüm gün işte olduğum için ancak evde çocuklar için takarım onuda kızım kıskanır kesin alır en iyisi yapmayayım :)

    YanıtlaSil
  4. çok şeker olmuş.sen yaparsında kötü olurmu tatlım.

    YanıtlaSil
  5. yurdagülüm çok şık bir bandana bu, seninkini merakla bekliyorum.Emek bahçesi bir örgü forumu mu?

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim canımmm arkadaşlarım kardeşlerim ailem ben sizi bi ailme gibi görüyorum canısılarım değerli cicimi cici yorumlarınız her gün beni daha çokkk hayata bağlıyo sevindiriyo iyiki bloğum olmuş iyiki ben netde gezerken forum denen siteylen karşılaşmışım dönüp arkama bakınca şimdi daha mutlu olduğumu anlıyorum eskiden boş yaşıyomuşum tmm yine elişi yapıyodum fakat şimdiki bambaşka hepinizi çokk seviyorum yorum yazan yazmayan tümmmm misafirlerimi seviyorum.yorum yazan elleriniz dert görmesin.


    canımm noblesse canısım forum sadece bayanlara ait elişi forumu daha yeni açtı arkadaşım fakat çokk aktif ve her gün yeni bi etkiliğe hazırlanıyo birlikten kuvvet doğramış bizimkide öyle oluyo cabucak yapıyoruz sırdaki etkinliğe gecmek için sırada çkkkk cici lifimiz var.

    adres burası canısım http://emekbahcemiz.eniyiforum.biz/forum

    gelirsen bu isminle üye ol tanımam kolay olsun.zaman buldukca yanımızda olursun.

    YanıtlaSil
  7. siyah süper olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. teşekkür ederim haticem beğenemene mutlu oldum

    YanıtlaSil
  9. orguveyemek-gulsence7 Haziran 2011 02:30:00 GMT+3

    en sevdiğim renklerden biridir siyah sık bir saç bandı olmus ellerine sağlık cnm

    YanıtlaSil
  10. Gerçekden çok şık olmuş..ellerine sağlık canım..Bende kırmızıyla kızıma öreyim bundan..

    YanıtlaSil
  11. ellerine sağlık yurdagül çok şık bir saç bandı olmuş iyi günlerde kullan cicim

    YanıtlaSil
  12. Yurdagülcüm ellerine sağlık canım.çok hoş olmuş.güle güle kullan .birşey soracam şu etolle uğraşıyorum valla kafayı yiyecem daha en alttaki fıstıkları kurmaya çalışıyorum.söke kopara bir hal oldum.örneği yapan arkadaş gibi yapmaya çalıştım eğri oluyor Aylinin ki gibi yapmıştım sonra baktım ki yapan diğer arkadaşın gibi değil söktüm yine bir de fıstıkları hani zincir çekiyoruz ya onların içine mi yoksa üstüne mi batıyoruz.kafayı yemeden bir yardım et bacım.yoksa yapmaktan vazgeçecem valla.akşamdan beri arkadaşlara iğnelikle yapılan dantele yapın devam falan dedim yılmayın dedim ama ben yılacam galiba.öpüyorum canım.sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. canımm forumda etkinlikdeki şalın başlığına resmini ekle bakayım ayrıca ordan daha iyi yardımcı olurum en azından hemen resim çekip eklemem daha rahat olur.bekliyorum canısım çkk basit sakın yılma havalar yine soğudu bu günlerde şıkır şıkır kullanılır.parka filan gittiğimizde:)))

    YanıtlaSil
  14. canım sağol, ben hallettim yapıyorum ,bakalım nasıl olacak...öpüyorum seni.hoşçakal canım .sevgilerimle <333333

    YanıtlaSil
  15. Hayırlı günler Yurdagül Hanım.Ellerinize sağlık.Yapılışı çok zor değil galiba.Kısaca anlatırsanız çok memnun olurum.Bir de ben bu emekbahcemiz forumuna giremiyorum neden acaba?

    YanıtlaSil
  16. canımcım eğer fırsatım olursa açıkalama yaparım foruma bilgisayarınızın dns ayarlarını düzeltirseniz girebilirsiniz bende aynı sorunu yaşıyorum hemde sürkli;((http://www.bakterim.net/internet-network/89786-dns-degistirmek-resimli-anlatim.html

    verdim linkde resimli açıklama yapılmış dns ayarı için inşlh b sefer olurda gelirsiniz foruma sevgilerle canım

    YanıtlaSil
  17. Yurdagül Hanımcığım ben bu bandananın açıklamasını bekliyorum hala :)Hayırlı günler!
    sevgipinari01(huzur01)

    YanıtlaSil
  18. canımmm günlük hayatım çkk yoğun olduğu için unutdum kusuruma bakma en kısa zamanda acıklama yaparım tatlım

    YanıtlaSil

Rabbim, Gözlerimden Sevgiyle Bakan Işıkları Eksik Etme, Hayırları Görmeyi ve Her Yaratılanı SENDEN Dolayı Sevmeyi Nasip Et..

 

BLOG designed by