Sayfalar

Yonca lifimin 2.side huzurlarınızda canlarımm.






arkadaşlarım kalpli lif demişler ismine ama bne yonca lifim diyorum rangi yeşil olsa daha çokk yonca olurdu elimdeki ipleri değerlendirmek istedim 2.side bitmek üzere ben her iki tarafın ortasında katmerli gül yaptım gündüz gözüyle resimlerimi tekrar çekerim.

alel acele başladım bu life iplerini bile kesmeye fırsatım olmadı görüntü için şimdiden özür dilerim.bloğcu arkadaşım http://flowerdan.blogspot.com/dan aldım modelini açıklaması verdiğim linkde canlarım.

7 yorum:

  1. Elinize sağlık.Güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim maricim,rahleler arkadaşım resim çkk puslu çıkdı yarın en güzel halini çekerim.

    YanıtlaSil
  3. hepinize çkk teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  4. Canım benim çok güzeller..Fırsat olursa birkaç tane de bu liflerden öresim var hayırlısı bakalım...

    YanıtlaSil

Rabbim, Gözlerimden Sevgiyle Bakan Işıkları Eksik Etme, Hayırları Görmeyi ve Her Yaratılanı SENDEN Dolayı Sevmeyi Nasip Et..

 

BLOG designed by