Sayfalar

Patiklerim bitti üstüne inci diktim nasıl olmuş canlarım


14 yorum:

  1. bacım patiklerine bayıldım.kaç çiftin var çok merak ettim.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canısım sağolsaın bacımcım:))) çkk var eskitemiyorumda köye göndercem bi kısmını sürekli yenileniyo dolabım yer kalmadı bi kaç çift göndercem köye çıkardım bile çekmecesinden:)))

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim haticem ALLAH razı olsun..

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık yurdagülcüm incilerde yeni renkte çok yakışmış patiklere hayırlı çeyizler olsun canım

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık ablacım cok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş, örüğün herşey çok güzel de arada yapılışını sayılarını falan anlatsan daha güzel olucak, örmek istiyorum ama karşıdan bakarak olmuyor:) Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  7. inciler yakışmış, renklerde harika, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık yurdagülüm harika olmuş canım patiklerin çok beğendim incili haliylede süperr olmuş sevgilerimle

    YanıtlaSil
  9. çokk cici olmuş bunlar ama:)
    ellerine emeklerine sağlık canım..
    bende beklerim sayfama..
    takipteyim..
    gönül dolusu sevgilerimle..
    :)

    YanıtlaSil
  10. teşekkür ederim canlarım beğenmenize mutlu oldum.

    hobi arkadaşım bazı patiklerimi emekbahçemizde ördüğüm için açıklamalarını yayınlıyamıyorum kendim açıklamadığım için ama arada biraz geçsin eklerim açıklama canısım.

    YanıtlaSil
  11. emekbahçesi sitenize giremiyorum görüntülenemiyor diyor benim bilgisayarımdanmı acaba patiklerin açıklamalarını çok merak ediyorum yada siz incili patik ve pembe patiklerin detaylı açıklamasını yapabilirseniz çok mutlu olurum ellerinize sağlık bloğunuzda çok güzel örgülerinizde hoşçakalın

    YanıtlaSil
  12. burcu hanımcım foruma girememe sebebiniz dns ayarları senin bilgisayarındaki dns ayarlarını depğişmen lazım.

    snırım bu patiğin açıklamasını istiyosun en kısa zamanda sana döncem canısım ayrıca pembe patik demişsin canım hangisi o patiğin altına yorum bırakabilirmisin.

    ayrıca eğer fecen varsa beni ekle açıklama yaıyorum feceden sevgiler canısım.

    YanıtlaSil
  13. merhaba yurdagül hanımcım bu patigin açıklamasını yapıcaktın.beklemekteyim.fece demişsin benim kendime ait yok canım eşimin var onun için sen burdan yardımcı olursan bana sevinirim.k.i.b.kolaygelsin.

    YanıtlaSil

Rabbim, Gözlerimden Sevgiyle Bakan Işıkları Eksik Etme, Hayırları Görmeyi ve Her Yaratılanı SENDEN Dolayı Sevmeyi Nasip Et..

 

BLOG designed by