Sayfalar

Perşembe günü forumdaki bacılarımla buluşdum

canımm bacım haticeminin evinde buluşduk haticeme günlerdir gitme pilanı yapıyodum en sonunda sevgimde geldi almanyadan birlikde gitme kararı aldık çokk daha iyi olduk muhteşem bi gündü doyamadım canlarım size haticem bu güzel sofray hazırladı bize ellerine emeklerine sağlık bacımm ALLAH daha çkkk vesin o kadar çkk çeişit vardıki sığmadığı için yan masada sırasını bekledi:))))
haticemin cici hediyesi güzel bacımm çkk istiyodum almayı hep erteliyodum kesene berket ALLAH daha çkkk versin

canımm bacım sevgimin almanyadan ve hacıdan getirdiği hediyeler güzel bacımm ALLAH kabul etsin hacılığını kesene bereket ALLAH DAHA çkkkkk versin çkk duygulandırdın beni çocuklar gibi mutlu oldum.




3 yorum:

  1. ahh bacım kıskandım şimdi sizi ne kadar hoş güzel bir gün geçirmişsiniz, hatice ablamında ellerine sağlık MAŞALLAH döktürmüş gerçekten,ikramlıklar harika gözüküyor ya hacı bacım sevgimin hediyeleri ALLAH kabul etsin inş onunda emeğine keseine bereket , RABBİM bizlerede nasip eder inş o mübarek yerlere gitmeyi hac vazifesini.sende güle güle kullan canım hediyelerini sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    Sefanız olsun,dostlarla dost sofrasın da buluşmak gibisi yok.
    El işleriniz hepside birbirinden güzeller.
    Ellerinize emeklerinize sağlık.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim suzanım canım bacım güzel yorumua çkk mutlu oldum yazan ellerin dert görmesin bacımm güzel duana aminn yüreğine sağlık bitanem..

    teşekkür ederim sevalcim bloğuma hoşgeldinn sefalar getirdin cici yoruma mutlu oldum ellerine yüreğine sağlık arkadaşım.

    sevgi ve selam benden sizlere gelsin canımm arkadaşlarım bacılarım..

    YanıtlaSil

Rabbim, Gözlerimden Sevgiyle Bakan Işıkları Eksik Etme, Hayırları Görmeyi ve Her Yaratılanı SENDEN Dolayı Sevmeyi Nasip Et..

 

BLOG designed by